Vägval.

Jag har ont i magen. Inte den här illamående känslan utan den känslan som att något är på väg att hända.
Det är så mycket som händer just nu och alla tankar gör mig galen.
Jag vill vara personen som inte vet någonting, som inte gör en människa rörd eller har kontroll över något.
För varje minut går jag och funderar på vad som kommer hända nästa minut,
för att en minut kan verkligen ändra allting.

Jag är maktlös, jag har ingen talan och jag gör allting för att inte såra någon.
Det enda man kan göra är att slappna av och vänta på att helvetet ska brinna.
Dom personerna som står mig närmast är dom personerna som antingen kommer såra mig
eller jag kommer såra dom. Alla har val i livet, jag behöver bara få veta vad som är dom bästa valen.

"Jag vet att jag inte är världens bästa förebild. Jag har gjort många saker som jag inte är stolt över men jag vågar stå för mina handlingar och det finns alltid en anledning till varför jag har gjort som jag har gjort.
Jag har berättat det där för dom som behöver veta det och dom vet varför jag gjorde det, dom vart upprörda men inte arga. Dom vet vad jag har gått igenom och dom visste att jag behövde svar på min fråga. Folk frågar om det var värt det och om jag fick svaret jag sökte, ärligt talat så fick jag det. Jag är alltid ärlig med såna saker och jag får ofta lätt skuld känslor om jag ljuger eller inte berättar något. , jag började göra det för att jag ville hitta något som kunde få mig att glömma hur jobbigt det var att leva i verkligheten."

Det farliga med att förknippa något med att glömma är att det är svårt att bryta den cirkeln.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR