Det finns dagar då jag saknar dig alldeles för hårt

Sätt dig fri o väckla ut dina vingar mamma <3

Livet är inte  särskilt lätt, men jag antar att det är ens motgångar som gör en stark.  Det är i de  lägen man bara vill lägga sig ner och dö som man ska resa sig upp och  leva. Ibland blir jag tom när jag tänker på dej. Känner saknad men  ändå ingenting. Försöker hitta ord men hittar inga Letar efter känslor  som inte finns. Sorgen tar för mycket plats. Det är en vana. Något som  knappt känns. Som att tappa känseln. Som att inte känna.Fast det borde  göra så jävla ont. Även fast det gör det. ont. Det gör så jävla ont. Jag är bara bedövad. Av smärta.

"att alla dom som finns i mörkret – Kom  ut och börja leva.

Lita på att smärtan gör mindre ont för ni kommer lära er  att hantera den.

Lev för dom som lever kvar på jorden – Lev för dom som  lever kvar för er.

Det känns som att jag har levt ett helt liv av himmel men  mest utav helvete.

Men jag står här med båda fötterna på jorden redo att gå  hur långt som helst.

Jag är ingen superhjälte – Jag är bara en tjej som har  gett sig fan på att aldrig ge upp.

 

Jag såg  din kämpar glöd.

För jag vet va du gick igenom jag har aldrig skämts över dom problemen som du bar på som gjorde dig matt.

Klart att du  drömde om ett bättre liv, Men du hoppas på din plats i guds paradis.

Du  har flyttat nu för att få din frid o du förtjänar det.

Jag har aldrig sett en  kvinna kämpa så mycket som du gjorde.

 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR