Det här är mitt sätt att avreagera mig och ventilera.

Är det nått jag är så är det
personkännare.. Jag känner på en gång när människor är hemska, Onda, Elaka!

Men ibland litar jag inte alltid på den magkänslan när de gäller folk och de e
synd Men det är ju bara så.. Life goes on! I mitt liv har jag haft så sjukt
jävla mkt vänner, Jag är så sjukt tacksam att jag har fått upp ögonen gällande
en del (nu gamla vänner) och att jag äntligen har kännt att jag hade rätt
gällande dessa personer.. Men jag förstår mig inte på det där med skitsnack och
att hugga en vän i ryggen! Hur man kan baklata någon så mkt som vissa gör?
Men de måste ju bara betyda en sak, att människan i fråga mår sjukligt jävla
dåligt! eller hur?

Farliga människor för mig är inte dom som kan utnyttja våld och begå sjuka
saker.. Det är skrämmande & sjuka. Farliga människor är sånna som kan få
folk att tro vad fan som hellst, Som kan påverka människor så intensivt med
lögner och mytomani.. Det värsta är ju att en sådan människa kan lyckas så att
folk tar avstånd från en.



Före du uttalar dig om mig - ska du känna mig. Före du uttalar dig om mitt
sätt - ska du veta något om det.

Före du uttalar dig om mitt liv - ska du leva det. Före du uttalar dig om något
- ska du titta till din egen dörr!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR